Ahhoz, hogy megértsük, hogyan lehet piacot teremteni egy receptköteles gyógyszernek, fel kell csapjuk Edward Bernays 1928-as "Propaganda" című könyvét. Bernays klasszikus zongorákat árult, és az újságokban nem helyezett el hirdetéseket termékéről – ez túl kézenfekvő és könnyen felismerhető megoldás lenne. Inkább riportereket győzött meg, hogy írjanak az új trendről: a kifinomult emberek otthonukban speciális zeneszobát tartanak fenn. Aztán az olvasók, mintha az ötlet csak a saját fejükben fogant volna meg, vásároltak egy zongorát - a zeneszobába.
Napjainkban a gyógyszerforgalmazók ugyanezt a stratégiát használják, divatos kifejezéssel élve "márkát adnak a betegségnek". Ha sikerült a köztudatba ütletni egy gondolatot, az felkelti a lehetséges betegek érdeklődését. Pánikbetegség, reflux-betegség, erekciózavar, bipoláris rendellenesség, hiperaktív húgyhólyag, figyelemhiányos hiperaktivitás zavar, menstruáció előtti hangulatzavar, klinikai depresszió: mind-mind ritka betegségnek számítottak, egészen addig, amíg a média nem csinált belőlük márkát.