Magyar Gygyszerszi Kamara
rtkteremt rdekvdelem
akadlymentes verzi
Vissza az alaprtelmezett verzihoz H-1068 Budapest
Dzsa Gyrgy t 86/b
Tel.: (+36-1) 351-9483
(+36-1) 413-1924
Fax: (+36-1) 351-9485
E-mail: hivatal@mgyk.hu
Keress RSS
KezdőlapA KamarárólTovábbképzésekSzakmai fórumPályázati lehetőségekKamarai tagsági információkIrattár
Belps
Felhasznlnv:
Jelsz:
Elfelejtett jelsz
Regisztrci
OK
GYIK
2018. 08. 30.
Tájékoztató az e-ügyintézésről
»
2016. 11. 23.
Tudnivalók az étrend-kiegészítőkel kapcsolatos megállapodásról
»
2014. 09. 22.
Személyi jogosok pontszám igazolása – mgyk.hu
»
2014. 06. 10.
Ki állítja ki a gyakorlati pont igazolást? - MGYK Országos Hivatala
»
2017. 06. 20.
Az AEEK működési nyilvántartással kapcsolatos tájékoztató anyagai
»
Tovbb »
Gygyszerszi Hrlap
Hrlevelek
Sajtófigyelő
2024. 11. 20.
Európa legjobbjai közé került a debreceni Gyógyszerésztudományi Kar kutatója - dehir.hu
»
2024. 11. 20.
Pintér Sándor: változtatni kell a betegekhez való hozzáálláson - infostart.hu
»
2024. 11. 18.
Spermiumszerűen úszó gyógyszerszállító mikrorobotok - otszonline.hu
»
2024. 11. 18.
Gyógyszerek kontra homeopátiás készítmények, dúl a vita - heol.hu
»
Tovbb »
Szolgáltatások
2024. 09. 05.
Kedvezményes számlavezetési és bankkártya-elfogadási ajánlatok az MBH Banknál
»
2024. 05. 06.
A Duna Autó Zrt. kedvezménye kamarai tagoknak
»
2024. 05. 06.
A Duna Motors Disztribúció Kft. kedvezménye MG szeméygépjármű vásárlásához
»
2024. 05. 06.
A Hunguest Zrt. kedvezménye kamarai tagoknak
»
2021. 11. 09.
Együttműködési megállapodás az MGYK és a KOMPLEX Kamarai Pénzügyi Tanácsadó Kft. között
»
Tovbb »

E-Papír
Bannerek


 Bannerek

Bannerek 

Bannerek 

Bannerek 

Bannerek

 

MOL-MGYK tájékoztató!

Bannerek

 

 Vodafone

Bannerek

 

 

Gyógyszerész Gondozási Bizottság

G4S - Világszínvonaló biztonsági szolgáltatások
2010. jnius 7.

A G4S imázsa mennyiben játszik szerepet az emberek otthonát érintő biztonsági kérdéseiben, döntéseiben?

- Beszélhetünk bármilyen termékről, vagy szolgáltatásról, annak kiválasztásánál a leglényegesebb szempont a megbízhatóság. Pl. ha autóvásárlásra adja a fejét valaki arra törekszik, hogy olyan típust válasszon, ami a legkevésbé szerviz igényes. Az emberek a tökéletes megbízhatóságot keresik, sőt leginkább akkor teszik ezt, ha vagyontárgyaik, családjuk biztonságáról van szó. A G4S imázsa - vagyis az a képmás, amit önmagukban kialakítanak benyomásaik alapján és esetleg továbbadják véleményüket pl. a szomszédjuknak a cégünkről az - jelentősen befolyásolja a döntéseiket.

Ebből kifolyólag mi az, ami garantálja a megbízhatóságot?

- Kollégáink többéves tapasztalata, és szakértelme. Az első személyes találkozó alkalmával, a riasztórendszert megtervező kollégától, a telepítőinken és a diszpécsereinken át, egészen a kivonuló járőreinkig mindenki hozzáad egy szeletet ahhoz az egészhez, ami az ügyfelünk maximális elégedettségét szimbolizálja. Ebben a folyamatban ugyanígy nélkülözhetetlen szerepe van később az ügyfélszolgálatnak is, amely kommunikációs csatornát biztosít a cég és az ügyfél között.

Tegyük fel, szeretnék a lakásomba riasztórendszert. Bizonytalan vagyok, mivel nem értek sem a technikai részhez, sem a szolgáltatásbeli részéhez a dolognak. Javasolt tisztában lennem néhány fogalommal ezen a területen, vagy ez egy elhanyagolható részletkérdés?

- Alapinformációkra természetesen szükség van. Azonban nem kell minden riasztórendszer-típust és távfelügyeleti fogalmat feltétlenül ismernie. Biztonságtechnikai szaktanácsadás keretén belül lehetősége van arra, hogy a felmerülő kérdéseket a biztonságtechnikai szakértőnk megválaszolja.

Miből áll az előbb említett biztonságtechnikai szaktanácsadás? Bejön az érdeklődő a céghez, elmondja milyen védelmet szeretne az otthonába és…?

- (nevet) Ennél sokkal többről van szó. A képzett biztonságtechnikai szakértőnk egy előre egyeztetett időpontban személyesen felkeresi az érdeklődőt, majd a helyszínen tervezi meg az adott helyi körülményeknek megfelelő és az egyéni igényekre szabott vagyonvédelmi rendszert. Nagyon fontos a védelmi koncepció pontos megtervezése, majd ennek alapján a riasztórendszer szakszerű, költséghatékony feltelepítése.

Tehát a G4S szakértőjének pontos képet kell kapnia az objektumról.

- Így van. Emellett nagyon fontos, hogy nemcsak az objektum adottságait kell felmérnie a kollégánknak, hanem azt is meg kell vizsgálnia, hogy az ügyfél mit szeretne egészen pontosan, mire használná a szolgáltatásunkat. Minden egyes ember más értékrendet képvisel, tehát minden egyes ügyfélnél a konkrét igényekre kell reagálunk. Differenciált ügyfélkezelést alkalmazunk tehát, mivel nem kategorizálhatunk egy-egy tulajdonság alapján objektumot és ügyfelet. Felmérjük az igényt, és a leginkább megfelelő szolgáltatást ajánljuk az ügyfél számára.

Milyen konkrét igények merülhetnek fel, miért szeretne valaki riasztórendszert az otthonába?

- Egy motivációs elmélet szerint alapvető emberi szükségletünk a létfenntartás megteremtése, ami magával hozza a biztonsági szükségletek kialakulását: ez az életük során megszerzett javak megóvását, a család biztonságának védelmét jelenti. Így mondhatni riasztórendszer kiépítésével és távfelügyelet csatlakoztatásával életünk második legfontosabb szükségletét elégítjük ki. Sokan vannak, akik egész egyszerűen ellátogatnak egy nagyobb bevásárló központba, ahol megvásárolnak egy olcsóbb terméket, ez azonban nem nyújt teljes biztonságot. Naponta számos esetről hallunk, kihez hogyan törtek be.

Cégek számára milyen lehetőséget kínál a G4S?

- Riasztórendszerük távfelügyeleti szolgáltatásán felül plusz lehetőségeket is kínálunk a különböző vevői igények kielégítésére. Cégünk vállalja például gépjárművek távfelügyelt védelmét,kamerarendszerek tervezését, egyúttal kivitelezését is, tűzvédelmi berendezések, műszaki berendezések távfelügyeletét, valamint az alkalmazottak munkába érkezésének, távozásának nyilvántartását, sőt azt is figyeljük ki-mikor hagyta el a védett épületet.

Hogyan látja a G4S-t 2010-ben?

- A világ legnagyobb biztonsági szolgáltató társasága vagyunk és leszünk is a jövőben, színvonalas szolgáltatásokkal, hozzáértő kollégákkal, és több tízezer elégedett ügyféllel!

« Vissza
Betegsarok
2022. 09. 26.
Az étrend-kiegészítőkkel kapcsolatos együttműködéshez csatlakozó gyógyszertárak listája
»
2020. 02. 18.
Betegjogi képviselők elérhetőségei
»
2020. 01. 19.
Segítség gyógyszerésznek, betegnek
»
2016. 05. 25.
Megszűnik a „diabetikus”, „cukorbetegek is fogyaszthatják” és a narancssárga kör jelölés – ogyei.gov-hu
»
2016. 03. 11.
A tavaszi fáradtság okai – és amit ellenük tehetünk – tetplatform.hu
»
Tovbb »
Eseménynaptár
«
2024 november»
hkszcspszv
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
konferencia  testületi esemény  továbbképzés  vándorgyűlés  szabadidős esemény 
Hirdetőtábla
Állás
Helyettesítés
Egyéb
Tovbb »
Közös dolgaink
2024. 04. 24.
Az MGYK XIII. Vándorgyűléséről
»
2023. 03. 29.
Az MGYK XII. Vándorgyűléséről
»
2019. 05. 24.
Belső Minőségügyi Kézikönyv III. kiadás
»
Tovbb »
Gyógyszertár-működtetés
2017. 03. 09.
Pályázati lehetőségek gyógyszertárak számára
»
2016. 03. 03.
A gyógyszertári finanszírozási előleg alakulása 2010-től 2016. januárig
»
2016. 03. 03.
A gyógyszertári vállalkozások 2014. évi mérlegbeszámolóinak és pénzügyi helyzetének alakulása
»
Tovbb »
Hasznos linkek
Jogszablykeres
Kamarai tájékoztatók
2020. 03. 31.
Kórházi Minőségirányítási Standardok
»
2016. 01. 07.
Minőségügyi kézikönyv gyógyszertáraknak – II. kiadás
»
2014. 06. 26.
1/2014 (VI. 19.) MGYK ELNÖKSÉGI AJÁNLÁS GYÓGYSZERTÁRI UTAZÁSI TANÁCSADÁSHOZ - MGYK
»
Tovbb »
Tovbb »
Archvum
A honlapon tallhat informcik clja az egszsggyi ismeretek bvtse, de ez nem helyettesti az orvos, gygyszersz, vagy ms szakember felkeresst.
© 20082017 Magyar Gygyszerszi Kamara - Minden jog fenntartva - Regisztráció a védett tartalmak eléréséhez! Hírlevélre történő le- és feliratkozás!
Utols mdosts: 2024. 11. 20 szerda