Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Hivatal a gyorsabb ügyintézés érdekében egy új szolgáltatás bevezetésével kívánja az ügyintézés minőségét javítani az egészségügyi dolgozók működési nyilvántartásával kapcsolatos kérelmek esetében.
2014.01.13. napjától a Hivatal Akadémia utca 7. szám alatti személyes ügyfélszolgálatán lehetőség lesz a működési nyilvántartással kapcsolatos kérelmek (megújítás, meghosszabbítás, első felvétel, új szakképesítés felvétele) azonnali feldolgozására, melynek keretében a kérelem átvételét és feldolgozását követően átadásra kerül az ügyfél részére a Hivatal döntése, továbbá első felvétel, új szakképesítés felvétele, továbbá megújítás esetében a működési nyilvántartási igazolvány is.
Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a kérelmek feldolgozására és a Hivatal döntésének azonnali átvételére csak hiánytalan kérelmek benyújtása esetén van lehetőség, ezért kérjük, hogy a kérelmek benyújtása előtt szíveskedjenek tájékozódni a Hivatal honlapján (www.eekh.hu), illetve a kérelem kitöltési útmutatóján keresztül azzal kapcsolatban, hogy az egyes kérelmekhez pontosan mely dokumentumok csatolása szükséges, hogy a Hivatal döntésének azonnali átvételére lehetőség nyílhasson.
A Hivatal külön szeretné felhívni tisztelt Ügyfelei figyelmét a megújítási kérelmek esetén arra a fontos tényezőre, hogy ez a kérelemtípus orvosok, fogorvosok, gyógyszerészek, klinikai szakpszichológusok esetében abban az esetben minősül teljesnek, ha a kérelemhez csatolásra kerül a továbbképzési kötelezettség teljesítéséről szóló egyetemi pontigazolás a megújítani kívánt szakképesít(ek) tekintetében, egészségügyi szakdolgozók esetében pedig megtörtént a megújítani kívánt szakképesítésnek, szakképesítéseknek megfelelő szakmacsoport tekintetében a továbbképzési kötelezettség teljesítéséről szóló értesítésnek a GYEMSZI-EFF-től a Hivatalhoz elektronikus úton történő beérkezése.
A hiányosan benyújtott kérelmek esetében nincs lehetőség az azonnali feldolgozásra, az ilyen formában benyújtott kérelmek átvételéről továbbra is egy igazolást tud kiállítani a Hivatal, melyben tájékoztatja a kérelmet leadó személyt a kérelem átvételének tényéről, idejéről, továbbá arról, hogy az ügyintézés folyamatban van.
|