A Központ ügyfélszolgálati tevékenysége a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében átszervezésre került, így a telefonos és személyes ügyfélfogadás elérhetősége 2016. október 1-től megváltozott.
Telefonszámos ügyfélszolgálat:
Nyilvántartási Osztály (működési nyilvántartás meghosszabbítása stb.) telefonszám:(06/1)411-1146 Ügyfélfogadási idő: H-Cs: 8.30-15.30, P: 8.30-13.00
Továbbképzési Osztály (szakdolgozói pontnyilvántartás, SZAFTEX stb.) telefonszám:(06/1)411-1147 Ügyfélfogadási idő: H-Cs: 8.30-15.30, P: 8.30-13.00
Migrációs és Humánerőforrás Módszertani Főosztály (elismerési eljárások, szakképesítések külföldi elismeréséhez szükséges hatósági bizonyítványok kiállítása stb.) telefonszám:(06/1) 235-7965 (változatlan) Ügyfélfogadási idő: H-Cs: 8.30-15.30, P: 8.30-13.00.
Személyes ügyfélszolgálat:
Helyszín: 1085 Budapest, Horánszky u. 24. fszt. Tölgy terem (porta mellett)
Személyes ügyfélfogadási idő:
Nyilvántartási Osztály és a Továbbképzési Osztály: H-Cs: 8.30-15.30, P: 8.30-13.00
Migrációs és Humánerőforrás Módszertani Főosztály (elismerési eljárások, szakképesítések külföldi elismeréséhez szükséges hatósági bizonyítványok kiállítása stb.): K: 8.30-15.30, Cs: 8.30-15.30.
Az ügyfélfogadás októbertől tehát egységesen, új helyszínen működik, mely az 1085 Budapest, Horánszky utca 24. (földszint, Tölgy terem) alatt található.
A személyes ügyfélfogadás 1054 Budapest, Akadémia utca 7. szám alatt megszűnt!