ÂA jelen ĂĄllapot az csak a mĂşltbĂłl eredeztethetĹ. A mĂśgĂśttĂźnk ĂĄllĂł kilencven ĂŠv rendkĂvĂźl fontos volt ahhoz, hogy a gyĂłgyszerĂŠsztudomĂĄnyi kar olyan szinten legyen, mint amilyenen most van  fogalmazott a kar dĂŠkĂĄnja a kĂśnyv bemutatĂłjĂĄn. FĂźlĂśp Ferenc úgy lĂĄtja, az egyetemnek egy kiemelkedĹen stabil, tudomĂĄnyos ĂŠs oktatĂĄsi szempontbĂłl egyarĂĄnt eredmĂŠnyes kara a gyĂłgyszerĂŠsztudomĂĄnyi.
A dĂŠkĂĄn hozzĂĄtette, mivel a tudomĂĄny folyamatosan fejlĹdik, ehhez igazodva termĂŠszetes, hogy a kĂŠpzĂŠs is vĂĄltozik. ÂA kĂŠmiai alapozĂłtĂĄrgyak mellett egyre inkĂĄbb a betegekkel valĂł kommunikĂĄciĂł, a betegekkel valĂł ĂŠrintkezĂŠs ĂŠs ennek a tudĂĄsnak a tudĂĄsnak az ĂĄtadĂĄsĂĄra tĂśrekszĂźnk egyre inkĂĄbb  mondta el FĂźlĂśp Ferenc.
![]() |
Az ErĹs IstvĂĄn egyetemi tanĂĄr ĂĄltal szerkesztett kĂśnyvben hĂĄrom fontos dolog kĂśrĂŠ csoportosĂtva talĂĄljuk az ĂśsszegyĹąjtĂśtt anyagot. ÂFeldolgoztam magĂĄt a kĂŠpzĂŠs tĂśrtĂŠnetĂŠt, hogy mikĂŠnt is fejlĹdĂśtt a gyĂłgyszerĂŠszkĂŠpzĂŠs a cĂŠh-rendszerĹą gyakorlati kĂŠpzĂŠstĹl egyetemi kĂŠpzĂŠssĂŠ. (...) |
Varga Anna